Acupunctuur

Herstellen van lichaamsbalans en gezondheid.

Acupunctuur is een alternatieve geneeswijze met als doel het herstellen van lichaamsbalans en gezondheid, door middel van het stimuleren van acupunctuurpunten. Er worden hier bijna altijd hele dunnen naaldjes gebruikt die op zogeheten acupunctuurpunten worden gezet. De behandelingen zijn pijnloos.

Acupunctuur is een complex, van oorsprong oosterse, medische behandelwijze met als doel herstel van de lichaamsbalans en stoornissen in het functioneren van het lichaam. Acupunctuur kan gebruikt worden voor de behandeling van klachten, ziekten, afvallen, stoppen met roken en het verbeteren van de lichamelijke en geestelijke gezondheid.

Acupunctuur is holistisch, door meerdere acupunctuurpunten aan te prikken, wordt niet alleen de symptomen behandeld, maar de hele functie kan worden hersteld.

Ons aanbod in de praktijk:

Meetbaar verhogen van energieniveau en je vitaler voelen

Uitgerust opstaan, niet meer de bekende lunch-dip krijgen en ‘savonds na werk je nog hartstikke fit voelen. Genoeg energie om de hele dag goed te functioneren en je vitaal te voelen.

Ontspannen zijn en je geestelijk sterk voelen

Druk zijn met de kinderen, je druk maken om de kinderen? Die vervelende baan of dito baas? Iedereen ervaart weleens deze klachten, stress is ook helemaal niet erg, maar het moet dan niet te lang duren. Acupuntuur kan heel goed helpen om je even te “resetten” en je om te leren gaan met tegenslagen.

Verwijderen van pijnklachten

Door pijn kan je de invulling van je leven niet maken zoals jij dat wil, pijn beinvloedt de kwaliteit van leven. Acupunctuur kan er voor zorgen om deze pijn effectief te lijf te gaan.